Το Μετρό της Θεσσαλονίκης επεκτείνεται και σύντομα οι κάτοικοι και επισκέπτες θα έχουν στη διάθεσή τους πέντε νέους σταθμούς. Η Γραμμή 2 είναι σχεδόν έτοιμη, καθώς τα δοκιμαστικά δρομολόγια συνεχίζονται με επιτυχημένα αποτελέσματα και πλέον ο χρόνος έναρξης της επέκτασης προς Καλαμαριά, μετρά αντίστροφα.
Αρχικά, θα δοθεί στην κυκλοφορία η Γραμμή 1, στις 19 Ιουνίου, η οποία είχε διακοπεί προσωρινά προκειμένου για να γίνουν οι δοκιμές που απαιτούνται και να εκδοθούν οι αναγκαίες διεθνείς πιστοποιήσεις.
Στη συνέχεια και συγκεκριμένα προς τα τέλη Ιουλίου θα δοθούν στην κυκλοφορία για εμπορική χρήση οι πέντε επιπλέον σταθμοί του Μετρό Θεσσαλονίκης, οι οποίες είναι: